Czy Twój FaceTime nie działa? 6 potencjalnych rozwiązań, które warto wypróbować
Czy Twoje FaceTime nie działa? Wypróbuj 6 potencjalnych rozwiązań.
Czy FaceTime nie działa? 10 rozwiązań, których warto spróbować: W tym artykule zebrałem najlepsze sposoby na naprawę FaceTime na telefonie iPhone, iPadzie lub komputerze Mac. Zacznij od najbardziej prawdopodobnego rozwiązania powyżej, a następnie przejdź przez kolejne pozycje na liście, aby przywrócić działanie FaceTime.
CZYTAJ TAKŻE:
- Czy głośność iPhone'a nie działa tak, jak powinna? Spróbuj tego
- Zalety i wady pracy jako kasjer bankowy
- Jak zdobyć gry Pokémon i jak grać w nie na iPhone'ach?
- Czy Twoje porty USB nie działają? Oto, jak rozwiązać problemy z portami USB
1. Zrestartuj iPhone'a, iPada lub komputer Mac
Jedną z najlepszych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów z aplikacjami jest ponowne uruchomienie urządzenia; ta sama rada dotyczy sytuacji, gdy nie działa FaceTime.
Najlepiej najpierw zamknąć wszystkie aplikacje, aby nie stracić niezapisanych postępów, a po ponownym uruchomieniu mieć pewność, że wszystko zacznie się od nowa.
Jeśli urządzenie nie odpowiada, dowiedz się, jak wymusić ponowne uruchomienie iPhone'a
3 sposoby na ponowne uruchomienie lub wymuszone wyłączenie zamrożonego komputera Mac
Jeśli Twój Mac jest całkowicie zamrożony, pokażemy Ci, jak wymusić ponowne uruchomienie lub wyłączenie komputera Mac, aby przywrócić jego działanie.
2. Brakująca aplikacja FaceTime
FaceTime nie jest dostępny na całym świecie, dlatego aplikacja FaceTime nie jest preinstalowana na wszystkich urządzeniach z systemem iOS.
Dlatego jeśli FaceTime nie jest dostępny w Twoim kraju, nie będziesz mieć preinstalowanej aplikacji FaceTime.
Niestety, nie ma żadnego rozwiązania tego problemu, a jedyne, co mogą zrobić użytkownicy, to sprawdzić, skąd urządzenie zostało kupione, aby dowiedzieć się, czy aplikacja FaceTime będzie na nim dostępna, czy nie.
3. Rozmowa FaceTime nie powiodła się
Istnieje kilka różnych przyczyn, które mogą prowadzić do niepowodzenia w nawiązywaniu połączeń.
Należą do nich niedostępność aplikacji FaceTime w danym kraju, słabe połączenie z Internetem lub wyłączenie funkcji FaceTime w urządzeniu.
Innym powodem może być przypadkowe lub inne ograniczenie możliwości korzystania z kamery lub FaceTime w telefonie iPhone.
Rozwiązanie:
- Przejdź do Ustawienia -> FaceTime i sprawdź, czy aplikacja FaceTime jest włączona. Jeśli nie, włącz ją; jeśli jednak była już włączona, spróbuj najpierw ją wyłączyć, a potem włączyć ponownie.
- Przejdź do Ustawienia -> Ogólne -> Ograniczenia i sprawdź, czy kamera i FaceTime nie zostały ograniczone.
- Jeśli problem będzie się powtarzał, wyłącz iPhone'a, a następnie włącz go ponownie.
Upewnij się, że używasz prawidłowych danych kontaktowych. W telefonie iPhone możesz sprawdzić własne informacje kontaktowe FaceTime, przechodząc do Ustawienia> FaceTime> Można się z Tobą skontaktować przez FaceTime.
Poproś osobę, do której dzwonisz, aby zrobiła to samo i upewniła się, że podajesz jej właściwe dane. Aby sprawdzić te dane na komputerze Mac, otwórz aplikację FaceTime App i na pasku menu przejdź do FaceTime> Ustawienia, a w środkowej części ustawień wpisz swoje dane kontaktowe.
4. Sprawdź połączenie z Internetem na swoim urządzeniu
W odróżnieniu od zwykłych rozmów telefonicznych FaceTime łączy się z innymi osobami przez Internet.
Jeśli FaceTime nie chce się połączyć, możesz załadować nową stronę WWW w urządzeniu, aby przetestować połączenie z Internetem.
FaceTime najlepiej działa przez sieć Wi-Fi, ale możesz z niego korzystać także za pośrednictwem danych komórkowych na telefonie iPhone lub iPadzie.
Aby korzystać z FaceTime bez sieci Wi-Fi, przejdź do Ustawienia> Sieć komórkowa i włącz suwak FaceTime, aby umożliwić korzystanie z danych komórkowych.
5. Ograniczanie osób w grupowym czacie FaceTime
FaceTime umożliwia prowadzenie czatu grupowego z maksymalnie 32 osobami naraz. Jednak przy tak dużej liczbie osób trudno jest się zorientować, kto jest przyczyną problemów z FaceTime.
Spróbuj rozpocząć czat w cztery oczy, a potem po kolei dodawaj kolejne osoby, aby sprawdzić, kiedy zaczynają się problemy. Jeśli FaceTime w ogóle nie chce się z nikim połączyć, musi to oznaczać problem z urządzeniem lub połączeniem internetowym.
Jeśli jednak FaceTime nie łączy się konkretnie z daną osobą, problem prawdopodobnie się zakończy.
6. Zaktualizowana wersja FaceTime nadal nie działa
Czasami przyczyny niedziałania oprogramowania nie są tak skomplikowane, jak nam się wydaje.
Weź więc głęboki oddech i przeanalizuj, co może być nie tak z ustawieniami lub uprawnieniami Twojego urządzenia, które mogą powodować ten błąd.
Najczęstszą przyczyną tego problemu jest to, że FaceTime nie został włączony na urządzeniu za pierwszym razem, co uniemożliwia jego działanie.
Rozwiązanie:
Przejdź do Ustawienia -> FaceTime i włącz aplikację FaceTime.